sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Rakas joulupukki..

dear santa 2013



Oon tehny aiemminkin näitä joululahjatoiveita näin tiettäväksi, niin miksipä ei jatkaisi samaa linjaa. Tuleepahan kaikille selväksi kerralla mitä mää haluaisin saada tai ainakin saa ehkä inspiraatioo esimerkiksi tyttöystävän/kaverin/siskon/äidin pakettiin!

Halusin vähän valottaa näitä mun toiveita, eli ensimmäisenä olis ton listan mukaan DKNY-lompsa. Haluaisin sen ruskeena tai ehkä sinisenä ja sitä löytyy ainakin Stockmannilta 79 euron hintaan. Sellanen olis mulle varsin kätevä, koska siihen saa puhelimen ja rahat kerralla kiinni. Kuljen muutenkin usein ilman laukkua, niin tuon voisi vaan napata mukaan ja se vielä roikkuu kätevästi ranteessa! Hyvä on keksintö.

Kylpytakin ei tarvii olla just toi, mutta toiveena olis pehmeä, valkoinen kylpytakki, johon vois käpertyä suihkun jälkeen tai jos on kotona kylmä. Elokuvia mun ei varmastikkaan tarvii selittää kenellekkään. Kaikki tietää, että katon paljon elokuvia ja sarjoja.. ja auton pesua tarviin kipeästi, koska en tee sitä ite! Ja se on niin kallista, etten varmana maksa ite.

Seuraava aika tärkeä ja tarpeellinen mun listalla on uus mikro, koska mun tämänhetkinen toimii vähän miten sattuu. Se lämmittää epätasasesti ja jokatoisella kerralla lämmitys ei pysähdy vaikka aika loppuu. Sillon ei auta muu kun vetää johto irti :D Mun asuntoa on ollu rakentamassa varsinaiset insinöörit, koska mikron johto ei mahdu reiästään pois ja hyllyä ei voi irrottaa.. Siitä on varmasti vastuussa joku mies.

Skuxxin pipon haluun, kun se on niin söpö ja tamperelaista merkkiä olis ilo edustaa! Tänään kun katoin skuxxin sivuja niin tuota ei ollut mustana, mut joskus on ollu. Että jos sitä mustaa ei löydy, niin joku muukin väri käy (vink vink).

Mun oli tarkotus vielä ettiä joku peli mitä toivoisin meidän koko perheelle, että voitais aattoiltana pelailla, mutta löysinkin monta! Noi kaikki vaikutti tosi hauskoilta, niin toivon niitä kaikkia. Viettäisin muutenkin mielelläni tyttöjen iltoja pelien merkeissä enemmän :)

Ja viimesenä sähköhammasharja; koska se on hauska. Hampujen pesemisestä tulis kertaheitolla mielekkäämpää.

1 kommentti:

  1. Mä haluaisin ainakin lautapelejä: Iknow Suomi, Masterchef Suomi ja Pane miljoona menemään.
    Kameraan pidempi objektiivini, Mariela Sarkiman Make Up biblen + Cailap by Mariela Sarkima meikkisiveltimiä, hammasharjan, auton (:D) jne.. Toki ne pitää itse hankkia, mutta kivahan se on aina haaveilla.

    VastaaPoista

Kerro, kerro kuvastin..